in

15 minuta ecje në ditë mund të ndryshojnë jetën tuaj

Loading...

Sot, ulja është bërë një nga “sëmundjet” e reja të shumë njerëzve, sepse ata janë të lidhur tashmë me përparimin e teknologjisë, duke përfshirë përdorimin e telefonave celularë që janë të lidhur në internet, si dhe tableta, laptopë dhe forma të tjera të pajisjeve.

Nëse jeni një nga këta njerëz, duhet të dini se shëndeti juaj është në rrezik të madh. Shumica e njerëzve as nuk e dinë atë, por ulur poshtë ka aftësinë për të dëmtuar shëndetin tuaj pothuajse përgjithmonë, kështu që është më mirë për të bërë diçka për këtë lloj të zakonit.

Të gjithë ju duhet të bëni është të ecni për të paktën 15 minuta në baza të rregullta. Shkuarja në palestër nuk është me të vërtetë e nevojshme, por ecja është e detyrueshme. Ky lloj rutini normal do të bëjë një ndryshim të madh dhe do ta ndjeni edhe brenda jush. Ecur çdo ditë do ta bëjë trupin tuaj të shëndetshëm dhe ju do të shihni rezultatet e saj, veçanërisht në mendjen dhe trupin tuaj.

Hulumtime të ndryshme nga universitete të ndryshme si Spitali Universitar i Saint-Etienne, Spitali Universitar i Dijon dhe Universiteti i Lyon, Qendra Rajonale për Parandalimin e Kancerit dhe Universiteti Jean Monnet i Francës janë ato që njohin fuqinë e pabesueshme dhe të pabesueshme ecin. Rezultati i një prej studimeve të tij u botua në British Journal of Sports Medicine.

Studimi përfshinte rreth 60 pjesëmarrës në total. Secili prej këtyre pjesëmarrësve duhej të bënte një stërvitje për rreth 15 minuta në ditë. Kjo do t’i ndihmojë ata të zvogëlojnë rrezikun e vdekjes së paku 22 për qind në krahasim me njerëzit që zakonisht nuk ushtrojnë. Sipas këtyre studimeve, një shëtitje e thjeshtë dhe e shkurtër për të paktën 15 minuta do t’ju mbajë gjallë më shumë se çdo person tjetër.

Këto studime janë bërë të njohura në të gjithë universin që është parë në lajme dhe tituj, si dhe në disa artikuj dhe revista. Mjekët madje kanë rënë dakord që një person duhet të ushtrojë për të paktën 150 minuta gjatë javës në një ritëm të moderuar.

Shumica prej nesh kanë qenë të vetëdijshëm për rëndësinë e ushtrimit të rregullt dhe të gjërave të rëndësishme që jo vetëm çojnë në shëndetin fizik të një personi, por edhe në shëndetin e tij emocional dhe mendor. Pavarësisht nga të gjitha këto përfitime shëndetësore, ka disa ditë kur me të vërtetë nuk mund të humbni kohë në një stërvitje të shkurtër dhe të shpejtë, gjë që ju lë një ditë.

Për fat të mirë, janë botuar studime të reja që tregojnë se ecja për të paktën 15 minuta do të shtojë rreth 7 vjet në jetën tuaj. Një studim tjetër vazhdoi të thotë se rreth 69 njerëz në moshë midis 30 dhe 60 vjeç janë zbuluar të përfshihen në stërvitjen e moderuar të rregullt, e cila përfshin përvojën e ecjes, përfitimet anti-plakje dhe ata ndihen më të rinj.

Prandaj, nëse keni mundësi të mos jeni në gjendje të bëni rregullisht stërvitjen tuaj për shkak të një takimi të hershëm ose ndonjë aktiviteti tjetër në shkollë, në shtëpi ose në punë, vetëm një shëtitje 15 minuta në drekë ose pas darkës për të marrë përfitime të njëjta të ushtrimit.

Duke ecur për SHËNDETIN:

Ekziston një lidhje e madhe midis ecjes dhe shëndetit të zemrës suaj ose sistemit kardiovaskular. Rezultatet e mëposhtme vijnë nga tre (3) studime të Harvardit mbi lidhjen midis shëndetit kardiovaskular dhe ecjes:

Rreth gjysmës së rrugës rreth 10, u zbulua se 269 burra u diplomuan nga Universiteti i Harvardit, i cili udhëtoi të paktën nëntë milje në javë, e zvogëlonte rrezikun e vdekjes me rreth 22%.
Në mesin e të paktën 44, 452 profesionistë të shëndetit të meshkujve, që ecnin rregullisht për rreth gjysmë ore, u shoqëruan me një rrezik 18 për qind më të ulët të vuajtjes nga sëmundjet koronare të zemrës.
Midis 72,488 infermierë, duke ecur për rreth 3 orë rresht në një javë u shoqërua me të paktën 30% rrezik më të ulët të sulmit në zemër dhe vdekjes kardiake, plus një rrezik 34% më të ulët të pllakosjes.
Këto janë përfitimet shëndetësore të ecjes për të paktën 15 minuta:

Ajo pengon diabetin

Sipas gjetjeve të studimit shëndetësor të infermjerit të Harvardit, gratë që normalisht ecin për gjysmë ore në ditë mund të zvogëlojnë rrezikun e diabetit me të paktën 30 për qind. Ecja gjithashtu ka provuar të jetë shumë efektive në zvogëlimin e yndyrës së barkut të dëmshme dhe të rrezikshme që mund të çojë në diabet.

Loading...

-Promotes humbje peshe
-Përmirëson nivelet e vitaminës D
– Dhimbje çnjerëzore

Në një artikull të krijuar nga Shoqata Amerikane e Zemrës ose AHA, u tregua dhe shpjegoi se si ecja mund të përmirësojë humbjen e lëvizshmërisë së njerëzve me EAP ose sëmundje të arteries periferike.

Parandalon zhvillimin e kancerit të zorrës së trashë, të gjirit dhe të mushkërive
Një studim hulumtues i publikuar në Epidemiologjinë, Biomarkuesit dhe Parandalimin e Kancerit zbuloi se gratë që përgjithësisht ecin të paktën 7 orë në javë janë 14% më pak të prirur për të zhvilluar kancerin e gjirit.

Shkencëtarët nga Universiteti i Kalifornisë, San Francisko dhe Universiteti i Harvardit kanë zbuluar gjithashtu se meshkujt që kanë kancer të prostatës por që zakonisht ecin rreth tre orë në javë kanë zvogëluar rrezikun e përsëritjes.

– Kjo e bën zemrën më të fortë

Përmirëso disponimin

A jeni informuar se ecja me të vërtetë mund të ndikojë dhe të përmirësojë gjendjen tuaj në një mënyrë pozitive pa e kuptuar atë? Një studim i botuar në vitin 2016 zbuloi se ecja rregullisht për 12 minuta do të rezultojë me më shumë vëmendje. Dhe vetëbesim për shumicën e njerëzve.

Këshilla të mëtejshme:

Swing të dy krahët dhe përkul ato në 90 gradë dhe pompë ato nga supet. Kjo me të vërtetë do të lejojë një ritëm më të shpejtë. Dhe gjithashtu do t’ju japë një stërvitje për pjesën e sipërme të trupit tuaj.

Gjithmonë vishni këpucë të rehatshme. Shiko për thembra fleksibël dhe këmbë të ngurtë ose këpucë të lehta, me këmbë të ulëta dhe të mbushura. Ju gjithashtu mund të përpiqeni të shmangni këpucët me thembra të ngurtë që nuk përkulen.

Duhet të siguroheni se pozicioni juaj është i saktë. Gjithashtu ju duhet të shikoni përpara me mjekër tuaj paralel me tokën. Nga ana tjetër, mbani shpatullat poshtë dhe prapa nga të dy veshët.

Ju gjithashtu duhet të zgjidhni ritmin e duhur. Për të djegur më shumë kalori, të gjithë ju duhet të bëni është të ecni të paktën 3.5 milje në një orë. Ju duhet të merrni hapa më të vegjël dhe më të shpejtë për të përshpejtuar.

Të gjithë ju duhet të bëni është thjesht të ecni dhe të ecni rregullisht dhe shëndeti juaj do të përmirësohet në mënyrë të pabesueshme, madje as djersitje. Ndiqni disa nga këto këshilla dhe mund t’i ndani ato me familjen dhe miqtë tuaj. Provoni këtë metodë dhe shikoni për veten tuaj! /Lajmi.net/

Loading...

Vitamina C nuk mbron nga ftohja: Në vend të saj, merrni këtë mineral

Është shpallur djathi më i mirë në botë – shikoni si duket dhe çfarë shije ka