Përfitimet shëndetësore që sjell agjërimi

107

Parandalimi i diabetit dhe i plakjes janë vetëm dy prej tyre

Agjërimi i vazhdueshëm po fiton popullaritet të madh si një opsion ushqimor, por çfarë ndodh në të vërtetë me trupin tuaj kur agjëroni? Ne shkuam përpara dhe kuptova.

Nëse ju agjëroni për arsye dietetike ose si një nevojë fetare, më poshtë mund të kuptoni atë që ndodhë me trupin tuaj kur agjëroni, përcjell rtv21.tv

Ndarja e sheqerit

Orët e para të agjërimit janë shumë normale për shumicën e njerëzve pasi trupi juaj kalon procesin e rregullt të thyerjes së glikogjenit dhe ruajtjen e glukozës si lëndë djegëse për energji. Zakonisht, rreth 25% e kësaj shkon drejt në trurin tuaj, ndërsa pjesa tjetër mbështet qelizat e kuqe të gjakut dhe muskujt.

Ketoza

Pas 5-6 orëve në varësi të nivelit të sheqerit në gjak, do të arrini në fazën e ketozës – gjendja metabolike, gjatë së cilës nivelet tuaja të energjisë mbështeten nga organet ketone në gjakun tuaj. Ky është një proces i thyerjes së yndyrës pasi që rezultatet e thyer të yndyrës në trupat ketone. Ky është momenti kur fillon agjërimi aktual, prandaj është një proces i dëshirueshëm për njerëzit që po agjërojnë për humbje peshe. Kjo mund të arrihet edhe duke qëndruar në një dietë ketogjenike, e cila bazohet në një dietë të lartë të yndyrës.

Pastrimi i kolesterolit dhe acidit urik

Gjatë procesit të ketosis-it, do të ndodhin disa gjëra më të rëndësishme: trupi juaj do të lirojë kolesterolin dhe acidin urik në rrjedhën e gjakut e cila është pjesë e një procesi të detoksifikimit në trup.

Gjatë kësaj faze, mund të përjetoni dhimbje koke, marramendje, lodhje, skuqje të lëkurës, dhimbje të muskujve dhe dhimbje të përbashkëta në raste të rralla. Në fund të kësaj faze, dhimbja do të zvogëlohet dhe presioni i gjakut do të bie. Procesi i kalcifikimit, kolesterolit dhe pllakës mucoide (mjekësia alternative) do të reduktohet, përcjell rtv21.tv

Pushimi i sistemit të tretjes

Meqë marrja e ushqimit është reduktuar, sistemi i tretjes mund të pushojë. Por, meqë procesi i tretjes kërkon kohë, nuk është ndalur plotësisht gjatë agjërimit të përhershëm – vetëm gjatë kohës së zgjatur.

Pastrim emocional

Pas 6 orëve të para të agjërimit, do të gjesh veten të ndihet i uritur dhe ndoshta edhe i mbingarkuar. Mund të shkaktojë disa emocione si zemërimin, zhgënjimin, ndjenjat ose trishtimin. Është e rëndësishme të merren me këto emocione kur vijnë dhe të kujtojnë veten se ekziston një arsye e përkryer logjike për agjërimin tuaj.

Dy mënyra për të agjëruar

Agjërimi i vazhdueshëm është një metodë e agjërimit të përdorur kryesisht nga njerëz që dëshirojnë të rregullojnë peshën e tyre dhe marrjen e kalorive. Praktika përfshin ngrënien gjatë orëve të caktuara të ditës dhe abstenimi nga ushqimi gjatë orëve të tjera. Orari më i popullarizuar për agjërimin e përhershëm është 8 orë të hahet me 16 orë agjërim – ose në masë ose të ndarë gjatë gjithë ditës.

Agjërimi i zgjatur është një përvojë në agjërim gjatë së cilës konsumoni vetëm pije (më të njohurat janë agjërimi i ujit dhe agjërimi i lëngjeve). Ky lloj i shpejtë kërkon një konsultim me një profesionist shëndetësor, i cili do të vendosë nëse kjo metodë është e sigurt për ju në gjendjen tuaj shëndetësore në radhë të parë. Nëse trupi juaj mund të trajtojë metodën e zgjatur të agjërimit, ka shumë të ngjarë të sugjerohet të bëni një program detoksifikimi një-ditor, i cili gjithashtu do të përfshijë shtojcat për ndihmën e tretjes, përcjell rtv21.tv

Përfitimet e agjërimit

Disa përfitime që agjërimi mund të ketë në jetën tuaj dhe shëndetin e përgjithshëm.

Është mjet i përsosur për t’u përdorur kur përpiqeni të kontrolloni peshën tuaj.

Është një mënyrë e mirë për të normalizuar ndjeshmërinë e insulinës dhe si rezultat, parandaloni diabetin e tipit 2.

Normalizon nivelet e grelenit dhe ndihmon në “disiplinimin e urisë tuaj”.

Agjërimi i ulë nivelet e triglicerideve, duke ulur rreziqet e sëmundjeve të zemrës.

Mund të ngadalësojë procesin e plakjes.

Mund të ndihmojë me kushtet e lëkurës.

Ndihmon në normalizimin e sistemit të tretjes./21Media