Ushtrimet 10 minutëshe që ju lehtësojnë dhimbjet e shpinës

328

Tri ushtrime të dobishme

Tri ushtrime të dobishme

Dhimbja e prapme prek çdo vit rreth gjysmën e të gjithë amerikanëve që punojnë. Por, mos kini frikë – në shumicën e rasteve, kjo lloj dhimbjeje zakonisht është mekanike ose jo-organike. Kjo do të thotë se nuk është shkaktuar nga kushte të rënda shëndetësore dhe mund të lehtësohet me ndihmën e disa ushtrimeve të thjeshta.

Më poshtë ju sjellim disa nga ushtrimet më efektive që do t’ju ndihmojë t’i thoni lamtumirë dhimbjes suaj për dhjetë minuta, përcjell rtv21.tv

Pozicioni fillestar: Shtrirë me këmbët të vendosura njëra mbi tjetrën, paralel me murin

Çfarë duhet të bëni:

Vendoseni një lloj si batanije të palosur nën pjesën e poshtme të shpinës dhe ngadalë rrokulliseni deri në fund të shpinës.

Qëndroni në këtë pozicion për rreth 2-3 minuta.

Për të dalë nga pozicioni, tërhiqni gjunjët drejt gjoksit dhe rrokullisuni.

Përfitimet: Këmbët lart dhe muri paraqesin lirimin e tensionit në muskujt e shpinës, lehtëson dhimbjet e kokës dhe zbut dhimbjet menstruale.

Pozicioni fillestar: Qëndrimi me këmbë larg nga shpatullat

Çfarë duhet të bëni:

Merrni një hap përpara me këmbën tuaj të djathtë.

Mbani gjurin tuaj të majtë në dysheme, ndërsa ngrini këmbën dhe kapeni me duar.

Mbajeni pozicionin për 30-40 sekonda, pastaj përsërisni në këmbën tjetër.

Përfitimet: Kjo shtrirje forcon muskujt në këmbët dhe ijën tuaj dhe siguron qëndrueshmëri në pjesën e poshtme të shpinës dhe në legen, përcjell rtv21.tv

Pozicioni fillestar: Shtrirja e sheshtë në shpinë dhe kapja e këmbëve me duar

Çfarë duhet të bëni:

Hapni gjunjët pak më gjerë se trupi dhe çoni ato drejt sqetullave tuaja.

Mbani këmbët me duar dhe shtrini drejt tavanit aq sa mundeni.

Mbajeni shtrirjen për 30-60 sekonda, pastaj lironi dhe kthehuni në dysheme.

Përfitimet: Kjo metodë paraqet shtrirje të shpinës./21Media